  • Data: 2003-12-05 12:27:14
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: ali-baba <a...@m...riz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan wrote:
    > Witam
    > Dosta?em wypowiedzenie na podstawie art. 32 par 1 Kodeksu Pracy z
    > trzymiesi?cznym okresem wypowiedzenia.

    pewnie byla to umowa na czas nieokreslony?
    jesli tak, to powinny byc podane przyczyny wypowiedzenia

    B?d? wdzi?czny je?eli kto? mnie
    > poinformuje o czym mówi ten artyku? i jakie przys?uguj? mi prawa.

    w pismie wypowiadajacym powinno byc "pouczenie - informacja" o prawie
    zlozenia odwolania do sadu, uwaga: termin podany w tej informacji liczy
    sie od dnia otrzymania pisma