  • 1. Data: 2003-12-03 14:38:58
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Dostałem wypowiedzenie na podstawie art. 32 par 1 Kodeksu Pracy z
    trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia. Będę wdzięczny jeżeli ktoś mnie
    poinformuje o czym mówi ten artykuł i jakie przysługują mi prawa.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje
    Bogdan

  • 2. Data: 2003-12-03 19:12:06
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: "kermit" <d...@w...pl>

    Art. 32. § 1. Każda ze stron może rozwiązać za wypowiedzeniem umowę o
    pracę zawartą na:
    1) okres próbny,
    2) (skreślony),
    3) czas nie określony.
    § 2. Rozwiązanie umowy o pracę następuje z upływem okresu wypowiedzenia.

    --
    Pozdrawiam !!!
    Kermit

    Ala ma kota , a radio ma ryja !!!
    http://nieruchomosci-mazury.prv.pl/

  • 3. Data: 2003-12-05 12:27:14
    Od: ali-baba <a...@m...riz.pl>

    Bogdan wrote:
    > Witam
    > Dosta?em wypowiedzenie na podstawie art. 32 par 1 Kodeksu Pracy z
    > trzymiesi?cznym okresem wypowiedzenia.

    pewnie byla to umowa na czas nieokreslony?
    jesli tak, to powinny byc podane przyczyny wypowiedzenia

    B?d? wdzi?czny je?eli kto? mnie
    > poinformuje o czym mówi ten artyku? i jakie przys?uguj? mi prawa.

    w pismie wypowiadajacym powinno byc "pouczenie - informacja" o prawie
    zlozenia odwolania do sadu, uwaga: termin podany w tej informacji liczy
    sie od dnia otrzymania pisma