  • Data: 2002-04-03 08:03:40
    Temat: Re: Wypiłem piwo...
    Od: "Hyakinthos" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Jednoosobowa spółka z o.o. ??

    Nie, całkiem bez wspólników :-). W 1-os. sp. z o. o. za wspólnika i
    zgromadzenie wspólników robi jeden jedyny wspólnik. Ale przyszła mi do głowy
    taka myśl co by było, gdyby sp. z o. o. założyły np. trzy spółki z o. o. w
    organizacji ? Każda z nich jest dopiero 'w organizacji', jest jakby
    przedspółką, 'dojrzewa' sobie do właściwej roli, ale ma przecież już
    zdolność do czynności prawnych ? Co nie ? :-)

    Hiacintus
    --
    "I choćbym musiał zstąpić w otchłań bez światła,
    nie zlęknę się niczego, bo mam latarkę".