  • Data: 2005-09-04 23:38:31
    Temat: Re: Wypadek i dziwne konsekwencje
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bizon" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dffv1f$h05$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wiec czy cokolwiek się da z tym zrobić?

    Na moja znajomość sprawy, to już będzie trudno.

    > Podważyć orzeczenie biegłego?

    Nie znając jego treści, to trudno cokolwiek powiedzieć.

    > Zweryfikować kosztorys wydany przed ubezpieczalnie?

    To moim zdaniem najprędzej można próbować robić. Ale piszesz, że sąd
    już zasądził. Jeśli wyrok jest prawomocny, to już niestety nic nie
    można zrobić. A jeśli nie jest prawomocny, to zmykaj do adwokata.

    > Przypominam ze właścicielem samochodu był pracownik tej
    > ubezpieczalni.. Wiec możliwe jest ze nie wszystko się zgadza..

    Możliwe, to jest wiele rzeczy. Możliwe, ze gość nie jest człowiekiem,
    tylko kosmitą. Tobie potrzeba dowodów, a nie możliwości ich istnienia.

    > Pozatym na jakiej podstawie
    > brat jest winny, skoro to na niego czołowo najechał pojazd?

    Bo nie powinno go być z tą łódką na drodze, a był. Droga jest dla
    samochodów. Jeśli już koniecznie musieli ta drogą się po zmroku
    wałęsać, to powinni mieć oświetlenie. Wówczas wina była by
    kierującego.