  • Data: 2005-09-05 15:22:54
    Temat: Re: Wypadek i dziwne konsekwencje
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dla mnie w ogóle cała ta sprawa śmierdzi.

    Nie ten kierowca, pewnie nie badany (a) alkomatem, bo to nie ta osoba,
    potem przetrzymywanie małoletnich i wożenie ich, potem powrót na miejsce
    zdarzenia i oględziny policyjne PO przyjeździe - więc samochód gdzie
    indziej. Potem przesłuchanie nieletniego - hmmm, niekoniecznie zgodnie z
    prawem - i czort wie w jakim charakterze.

    No i nie "jechali" tylko prowadzili i nie w nocy, tylko w dzień.

    Nie wiem czy jest czas na apelację - ale szukałbym adwokata i to szybko.
    I nie próbowałbym podważać kosztorysu, bo to raczej nie ma sensu, tylko
    doszukiwałbym się winnego w kobiecie bez prawa jazdy (nie umie
    jeździć?, wjechała na pobocze?)
    IMHO:
    1. co najwyżej współwinni
    2. a może to był malutki wózek i mogli go prowadzić lewą stroną?
    3. dobra kobieta, w końcu mogła zabić...