  • Data: 2004-01-20 15:54:23
    Temat: Re: Wypadek HELP
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > widzisz, nie zrozumiales mojej ironii w slowie "ierzy"...
    > Pozdr.
    > Pawel Meller

    kurdelebele

    Widzisz Pawle ... ja zrozumiałem Twoją wypowiedź ....... wg mnie to zupa
    jesteś .......... nie masz nic do powiedzenia a na gwałt chcesz się ogłaszać
    łapiesz się ortografii ... a to nie ta grupa ... dupa ....
    z Twojej wypowiedzi 0 (słownie: zero) pomocy pytający otrzymał ... no może
    poza tym, że jest tutaj z pewnością kilka osób po prawie ... ale również
    nawiedzeni

    pozdrawiam
    fart

    i nie pisz mi proszę .. jak się nazywam .. to wiem