  • 1. Data: 2004-01-20 09:37:53
    Temat: Wypadek HELP
    Od: "Micha$" <l...@i...pl>

    Cze
    Sprawa o wypadek; na drodze osiedlowej kierowca skrecajac w prawo uderzyl w
    moj samochod (ja skrecalem w lewo)na drodze brak bylo oznaczen wiec dzialala
    regula prawej dloni; moim zdaniem kierowca drugiego pojazdu powinien ustapic
    mi pierwszenstwa;
    Przyjechala policja stwierdzila ze ja przekroczylem os jezdni o 15cm i wina
    jest moja; niezgodzilem sie z ich wersja i nieprzyjolem mandatu. bylem
    wzywany 3 razy na komende w celu wyjasnienia wydazenia (czytaj przyjecia
    mandatu). Mandatu nieprzyjolem.
    Po pierwszej sprawie bylem nastawiony nawet optymistycznie(zgubily sie
    zdjecia, drugi kierowca cos tam krecil) dzis mialem kolejna
    rozprawe;odnioslem wrazenie ze sedzia dziwnie sie na mnie patrzał;
    stwierdzil ze wg zdjec na tym skrzyzowaniu mieszcza sie na pewno 2 samochody
    (maluch+nexia); poprosilem o przejzenie mojej dokumentacji (widac tylko
    jeden pas ruchu >zdjecie zrobione w zimie; i brak chodnika); a on na to nic;
    dodalem ze w tym miejscu jest brak chodnika i ze wszystkie domu obok maja
    chodnik; i jak to jest ze jak ktos niechce chodnika to moze go nie miec ??
    sedzia pokiwal glowa; powiedzial ze nastepna rozprawa 4 lutego;
    Chcialbym sie przygotowac na max'a na ta rozprawe i pytam tak na wszelki
    wypadek; niechcialbym sie dowiedziec o czym juz po fakcie;
    ze swoich zrodel wiem ze komisja budowlana za pieniazki przymknela ono na
    brak chodnika i brak przejzystosci plotu.
    Ostatnio zauwazylem w tym miejscu nowy znak ustap pierszenstwa; wiec chyba
    przegralem boje
    Co moge zrobic prosze o pomoc

  • 2. Data: 2004-01-20 13:08:54
    Temat: Re: Wypadek HELP
    Od: "Paweł Meller" <N...@n...com>

    > Chcialbym sie przygotowac na max'a na ta rozprawe

    na poczatek przygotuj sie z ortografii jezyka polskiego, bo wlos sie
    ierzy..., kiedy czytam Twoja wypowiedz.

    Pozdrawiam
    Pawel Meller

  • 3. Data: 2004-01-20 13:37:39
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > na poczatek przygotuj sie z ortografii jezyka polskiego, bo wlos sie
    > ierzy..., kiedy czytam Twoja wypowiedz.
    ~~~~

    ... przyganiał kocioł ...

    ST

  • 4. Data: 2004-01-20 13:40:33
    Od: "Paweł Meller" <N...@n...com>

    > ~~~~
    >
    > ... przyganiał kocioł ...

    widzisz, nie zrozumiales mojej ironii w slowie "ierzy"...

    Pozdr.
    Pawel Meller

  • 5. Data: 2004-01-20 15:54:23
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > widzisz, nie zrozumiales mojej ironii w slowie "ierzy"...
    > Pozdr.
    > Pawel Meller

    kurdelebele

    Widzisz Pawle ... ja zrozumiałem Twoją wypowiedź ....... wg mnie to zupa
    jesteś .......... nie masz nic do powiedzenia a na gwałt chcesz się ogłaszać
    łapiesz się ortografii ... a to nie ta grupa ... dupa ....
    z Twojej wypowiedzi 0 (słownie: zero) pomocy pytający otrzymał ... no może
    poza tym, że jest tutaj z pewnością kilka osób po prawie ... ale również
    nawiedzeni

    pozdrawiam
    fart

    i nie pisz mi proszę .. jak się nazywam .. to wiem

  • 6. Data: 2004-01-20 16:43:28
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Micha$" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ustapic
    > mi pierwszenstwa;
    > Przyjechala policja stwierdzila ze ja przekroczylem os jezdni o 15cm

    Czy to było skrzyżowanie czy tylko zakręt?
    Jeśłi skrzyżowanie, to gdzie doszło do zderzenia? Po Twoim czy tego
    drugiego skręcie?
    Jeśli Ty skręciłeś w lewo a tam "natknąłeś się" na jadący z przeciwka
    samochód to liczy się tylko to kto przekroczył oś jezdni.

    Pozd
    Leszek

  • 7. Data: 2004-01-21 07:46:49
    Od: "Paweł Meller" <N...@n...com>