    From: Derin <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajmujący a udostępnienie mieszkania
    Date: Tue, 8 Apr 2008 07:11:50 -0700 (PDT)

    > a czy najemca ma prawo okradać najmowanego? (bo skoro daje klucze
    > komukolwiek, oraz wchodzi kiedy chce to takiej sytuacji sprzyja)
    Podejrzewam, na podstawie jednej z jej wypowiedzi, że akurat to, co
    jest nasze mało ją obchodzi, praktycznie wcale. Skąd taki wniosek?
    Gdy zwróciłam uwagę na to, że w razie gdyby coś zostało zniszczone w
    trakcie wymiany okna pod naszą nieobecność nie będziemy za to
    odpowiedzialni jej komentarz był mniej więcej taki: "jeśli coś się
    stłucze, to i tak będą to Państwa rzeczy". Nie jest to dokładny cytat,
    bo w nerwach mi umknął, jednak sens jest zapewniam identyczny.

    > dziwię się że osoba wynajmująca mieszkanie nie zmienia zamka (bo jak każdy
    > może do niego wejść, to każdy może go okraść bez śladów włamania)

    Może ma taki zamiar, jak już przymusi nas do wcześniejszego
    opuszczenia mieszkania, bo na razie tego typu informacji nie posiadam.
    I nie ważne, czy to ona rozwiąże umowę, czy my. Ciężko rozmawiać z
    kimś, kto zachowuje się jak małe dziecko, któremu się coś tak jakby
    "odwidziało".