  • Data: 2005-11-14 13:42:35
    Temat: Re: Wynajmowanie,a US
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dla2ur$k6f$1@news.onet.pl...
    > Jeśli ktoś wynajmuje, to jest to jego dochód i powinien zgłosić do US
    > W jakiej formie i kiedy to powinno nastąpić?

    jeżeli piszesz o wynajmie mieszkania na cel mieszkaniowy. (nie dla firmy)
    to nikogo nie musi informować, po prostu składa co miesiąc pita do US i
    odprowadza podatek nie ma od tego vatu.

    Nie jestem pewien ale gdy wynajmuje się firmie to usługa taka jest chyba
    "ovatowana" i prawdopodobnie należałoby odprowadzić również vat.Ale tu
    mogę się mylić.

    --
    pozdrawiam
    P.