    From: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem mieszkania - problem
    Date: Sun, 6 Mar 2005 15:44:49 +0100

    > Chyba nie bardzo rozumiesz co czytasz. Hint: tutaj wlasciciel mieszkania
    > kombinuje, a nie niedoszyly lokator.

    niedoszly lokator szykuje na niego haka

    > A to pech. Idz sie wyzalic do jakiegos czasopisma kobiecego.

    juz nie musze ... juz nie mam lokatorow i nigdy miec nie bede
    teraz przyczyniam sie do zwiekszenia problemy mieszkaniowego w Polsce :-)

    ... moze jak autor watku doniesie na wlascicielke do US czy gdzies tam
    jeszcze to i ona dojdzie do wniosku ze od takich lokatorow nalezy trzymac
    sie daleko!!! i bedzie to jedynie sluszny wniosek

    TB