eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana uszkodzonego sprzętuRe: Wymiana uszkodzonego sprzętu
  • Data: 2008-10-19 18:53:12
    Temat: Re: Wymiana uszkodzonego sprzętu
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Od pół roku jestem posiadaczem Nokii E51 i w tym czasie zdążyła się ona
    > popsuć już 4 razy. W serwisie Nokii na Siennej w Warszawie powiedzieli mi,
    > że mogą mi naprawiać ten telefon w nieskończoność. Jedyną opcją wymiany
    > aparatu na nowy jest rzekomo powołanie się u bezpośredniego sprzedawcy na
    > prawo o rękojmi, gdzie tenże sprzedawca miałby obowiązek wymienić mi
    > uszkodzony aparat na nowy.
    Jezeli kupiles prywatnie to wyszedlbys na glupka - rekojma juz dawno nie
    funkcjonuje - wrzuc na google haslo "odpowiedzialnosc sprzedawcy" to jest
    obowiazujace prawo. Jezeli na firme to jak najbardziej rekojma.
    Wczesniej zapoznaj sie z warunkami gwarancji na karcie gw. jak nic nie pisza
    w wymianie na nowy to niedobrze - zawsze mozesz skierowac sprawe do
    Rzecznika Spraw Konsumenta - wysylane przez nich pisma czynia cuda.

    K.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1