eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana towaru na innyRe: Wymiana towaru na inny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!polnews.pl!n
    ot-for-mail
    From: "e-kran" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana towaru na inny
    Date: Thu, 18 Mar 2004 13:16:03 +0100
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <0...@p...pl>
    References: <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1079612164 11691 194.181.190.181 (18 Mar 2004 12:16:04
    GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Mar 2004 12:16:04 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 193.108.177.77
    X-Original-NNTP-Posting-From: out1.bphpbk.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:201399
    [ ukryj nagłówki ]

    >Czytałem już archiwum grupy. Czy rzeczzywiście obecnie wymiana zakupionego
    >towaru to jedynie dobra wola sprzedawcy ?
    >Sytuacja jest taka: żona kupiła sobie płaszcz, za który zapłaciła kartą. W
    >domu stwierdziła, że płaszcz jednak jej się nie podoba (a dokładnie, to jak
    >tak stwierdziłem). Nazajutrz pomaszerowała do sklepu z prośbą o wymianę na
    >inny, ewentualnie zwrot. I dostała odmowę, z tłumaczeniem (absurdalnym moim
    >zdaniem):
    >- że płaciła kartą więc na pewno nie można mówić o zwrocie (?)
    >- że zakup przeszedł przez kasę fiskalną więc nic nie da się już z tym zrobić
    >-
    >czyli wymiana też nie wchodzi w rachubę (to akurat chyba jest bzdura ?)
    >- że ich program komputerowy nie zezwala na zwrot (no ręce opadają...)
    >
    >W sklepie wisi oczywiście infomacja, że "po odejściu od kasy reklamacji się
    >nie uwzględnia". Czy taki zapis nie jest sprzeczny z obowiązującym w Polsce
    >

    rawem? Jak przekonać właściciela sklepu, bez zbytniego "pieniaczenia" się po

    >
    >jakichś urzędach, UOK itp.?
    >
    >Żona zostawiła płaszcz w sklepie, otrzymała odpowiedni kwitek i czeka na
    >rozpatrzenie swojego postulatu. Poradźcie jak dalej rozmawiać w razie
    >odmowy...
    >
    >Z góry dziękuję za wszystkie hints & tips
    >
    >W.
    Dziękuję za wszystkie opinie. Wygląda na to, że już weszliśmy od UE gdyż sklep
    zdecydował, iż zwróci mojej żonie pieniądze na rachunek kartowy. Czyli
    zachowali się OK, są frontem do klienta itp. Jako klient mogę się z tego tylko
    cieszyć. Nikt na tym nie straci gdyż towar nie nosi najmniejszych śladów
    użytkowania.

    Pozdrawiam
    W.


    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 18.03.04 19:47 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1