eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWymiana telewizora na nowy - czy niechciana naprawa › Re: Wymiana telewizora na nowy - czy niechciana naprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!news.glorb.com!news2.glorb.com!postnews.google.com!a31g2000yqn.googlegrou
    ps.com!not-for-mail
    From: Stachna <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana telewizora na nowy - czy niechciana naprawa
    Date: Wed, 14 Oct 2009 23:59:28 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <5...@a...googlegroups.com>
    References: <6...@k...googlegroups.com>
    <h9bi7b$423$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@k...googlegroups.com>
    <h9c9hb$3nl$1@inews.gazeta.pl>
    <7q05havnpyfl.vdw0vg2m5sgm$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 87.105.207.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1255589968 17681 127.0.0.1 (15 Oct 2009 06:59:28 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Oct 2009 06:59:28 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a31g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=87.105.207.225;
    posting-account=3e5xtQoAAABTt_WeTD0nDMs3WMnOcSBQ
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.64 (Windows NT 5.1; U; pl) Presto/2.1.1,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:611112
    [ ukryj nagłówki ]

    12-10 odebrałem telewizor - oczywiście nikt o niczym wcześniej mnie
    nie poinformował - ale to już mniejsza z tym.

    Przy czym po odbiorze okazało się, że tak naprawiali i wystąpiły
    następne usterki - plamy i przebarwienia na matrycy LCD - i znów
    reklamacja.

    Czyli nie mam już telewizora półtora miesiąca.

    Natomiast producent - nic nie odpowiedział poprostu olał sprawę - tak
    jak napisał spp: "Nr 1 na rynku" jakby tak odpisali to bym się
    cieszył. A nie totalne olewanie klienta.

    I pytanie - bo mają określić czy usterka jest znaczna czy nie -
    oczywiście eksperci - ale w tym momencie uszkodzenie nastąpiło w
    serwisie. Oddając TV nie było przebarwień na matrycy. Co mogę zrobić
    by nie powiedzieli że procentowo to jest nieznaczne i oddadzą mi
    uszkodzony w ich serwisie telewizor.

    Pozdrawiam
    Staszek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1