  • Data: 2009-10-15 06:59:28
    Temat: Re: Wymiana telewizora na nowy - czy niechciana naprawa
    Od: Stachna <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    12-10 odebrałem telewizor - oczywiście nikt o niczym wcześniej mnie
    nie poinformował - ale to już mniejsza z tym.

    Przy czym po odbiorze okazało się, że tak naprawiali i wystąpiły
    następne usterki - plamy i przebarwienia na matrycy LCD - i znów
    reklamacja.

    Czyli nie mam już telewizora półtora miesiąca.

    Natomiast producent - nic nie odpowiedział poprostu olał sprawę - tak
    jak napisał spp: "Nr 1 na rynku" jakby tak odpisali to bym się
    cieszył. A nie totalne olewanie klienta.

    I pytanie - bo mają określić czy usterka jest znaczna czy nie -
    oczywiście eksperci - ale w tym momencie uszkodzenie nastąpiło w
    serwisie. Oddając TV nie było przebarwień na matrycy. Co mogę zrobić
    by nie powiedzieli że procentowo to jest nieznaczne i oddadzą mi
    uszkodzony w ich serwisie telewizor.

    Pozdrawiam
    Staszek