  • Data: 2007-03-19 20:46:24
    Temat: Re: Wymeldowanie bez mojej zgody
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-03-19 01:05, Andrzej Lawa wrote:

    > A co powiesz na 272KK?

    Hmm. Nie wydaje mi się. Wynikiem postępowania administracyjnego jest
    decyzja administracyjna. Sama decyzja zaiste przyjmuje postać dokumentu,
    lecz z całą pewnością nie jest to dokument poświadczający nieprawdę, a
    tylko wyłudzenie takowego penalizuje przepis art. 272 kk.
    Inaczej, na czym miałoby polegać poświadczenie nieprawdy przez dokument
    zawierający decyzję administracyjną o wymeldowaniu? [Uprzedzając
    argumenty, treść uzasadnienia decyzji administracyjnej nie poświadcza
    niczego].
    --
    Przemysław Płaskowicki
    When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed