  • Data: 2007-11-03 15:29:24
    Temat: Re: Wyłudzona renta
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Gdzie i komu zglosic fakt, ze pewien czlowiek, ktory ma firme dobrze
    > prosperujaca pobiera rente , bo sobie zalatwil.(wypadek na quadzie,
    > zlamana noga) nie moze chodzic, prowadzic samochodu itp. a w
    > rzeczywistosci chodzi bez kul, prowadzi samochod, nawet konno
    > jezdzi(uprawia niebezpieczny sport) w(&*6wia mnie bo nas platnikow zus
    > okrada, mimo ze zarabia miesiecznie sporo. nie pisze tegoze zazdroszcze,
    > bo nie ma czego, tylko ze z takimi patologiami trzeba walczyc a nie
    > patrzec ze to ocwaniak i umie sobie radzic, bo tak naprawde to nas okrada,
> [...]
    Cieszę się, że jeszcze ktoś rozumie że "państwowe pieniądze" czy z ZUSu nie

    niczyje - tak one są nasze i takie osoby wyłudzają je od nas...

    Zgłoś do ZUS a jak możesz pstryknąć jakieś fotki to plus. Jeśli okaże się
    że to nie jest renta tylko coś innego to i tak się nie przejmuj to sprawdzą
    w ZUSie.

    Bardzo dużo jest wokół nas oszustów, jedni naciągają na 500zł inni na 500mln
    ale z każdym trzeba walczyć.

    Pozdrawiam
    zbyszek