  • Data: 2011-12-20 21:51:12
    Temat: Re: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-20, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Jeśli uprawomocnił się, to upłynął. Jeśli nie, to nie i wtedy faktycznie
    > sprzeciw.
    >
    > Opis jest trochę niejasny - czy "nakaz" to wyrok nakazowy, czy też
    > "nakaz" to tytuł wykonawczy związany z prawomocnym wyrokiem...

    Wiec tak:

    Sprawa ma status: Prawomocny nakaz zapłaty z klauzulą z data
    prawmocnosci 14/10/2011, pismo z firmy ze maja nakaz dostalem
    25/10/2011.

    Historia sprawy:
    26/07/2011 Orzeczenie Nakaz
    19/09/2011 Orzeczenie Zarzadzenie o stwierdzeniu doreczenia
    14/10/2011 Orzeczenie Postanowienie o nadaniu klauzuli wykonywalnosci

    W doreczeniach jest doreczenie bez daty doreczenia.
    W uzasadnieniu pozwu nie ma NIC o wypowiedzeniu przeze mnie umowy, nawet
    po terminie tak jak uwazaja na infolinii ze dotarlo ale 5 dni po
    terminie.

    W aktach jest skan koperty, awizowane dwa razy i zwrot do nadawcy
    22.08.2011.

    Jest jeszcze zarzadzenie:
    na podstawie art. 139 kpc pozostawić w aktach korespondencję dla
    pozwanego ze skutkiem doreczenia na dzien 17/06/2011 roku.

    Dzieki za pomoc.

    --
    Artur