  • Data: 2011-12-21 13:34:57
    Temat: Re: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-21, Kamil <a...@a...com> wrote:

    > Nie wiem, nie korzystam z takich usług ;)

    No to Ci mowie ile komornik sobie za to liczy.

    > Ale jeżeli jet tak jak piszesz - to na pewno koszty te W PÓŹNIEJSZYM
    > terminie i tak poniesie dłużnik. Co prawda "wyłożyć" będzie musiał
    > wierzyciel, ale to tylko "wyłożenie".

    No tak dluznik placi dlug + odsetki + koszta postepowania + koszta
    ustalenia danych.

    > I na rękę jest podawanie przez powoda adresu zameldowania, choć wie on że
    > dłużnik MIESZKA gdzie indziej. Bo NZ uzyska, a potem komornik i tak "ustali
    > dane".

    Kolega ma podobny problem, ale o sprawie dowiedzial sie jak juz komornik
    wkroczyl do akcji. Wszystko szlo tez na stary adres pod ktorym nie
    mieszka juz sporo czasu.

    --
    Artur