    From: "Zawiedziony" <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyłudzanie korzyści majątkowych
    Date: Tue, 10 Aug 2004 15:10:37 +0200

    I nie musi mi już nikt udawadniać, że jestem głupcem, bo wiem o tym, mało
    tego niektóre błędy popełnia się tylko raz!
    Ale ciągle nie o to pytam. Ani nie to chciałem usłyszeć co już wiem... tylko
    jak to jest z tą naszą moralnościa?
    Temat zdrady to chyba częsty kawałek chleba dla prawników i sędziów, Temat
    moralności owszem są tylko zwykłymi ludźmi, ale czym się kierują wydając
    wyroki, własną moralnością? Tą która przesówa swoje granice im nasza
    cywilizacja jest bardziej zdemoralizowana? czy może są jakieś odwieczne
    zasady tak samo jak odwieczny jest temat zdrady?