  • Data: 2007-08-01 07:02:27
    Temat: Re: Wykup mieszkania - haczyk?
    Od: "Kit" <k...@d...plwywal.to> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisał(a):
    > Ta wasza argumentacja jest więcej niż odrobinę na pograniczu demagogii.
    > MZ
    > jest wystarczająco dużo czasu aby z taki mieszkaniem coś zrobić
    > (sprzedać)
    > jesli rzeczywiście zachodzą obawy, że zacznie się to za jakiś czas sypać.
    >
    > A jak ktos ma wątpliwości, czy już się nie sypie, to przecież przymusu
    > wykupu nie ma - nikt z zewnątrz też takiego sypiacego się mieszkania nie
    >
    > kupi, więc i wykopanie lokatora w trybie szybkim nie zagraża.
    >
    > Mnie raczej ciekawi na ile ta cała sytuacja odbije się na całości rynku
> [...]

    Przymusu nie ma, jednak nikt o tym nie mowi.

    Pragne zwrocic uwage ze na wykup mieszkania decyduja sie przede wszystkim
    ludzie mniej zamozni, ktorzy nie beda sprzedawac mieszkan, nie majac gdzie
    sie udac.

    Inna sprawa jest fakt iz niektore mieszkania nie wygladaja z zewnatrz (mam
    na mysli rowniez wnetrze samego mieszkania) zle, chodzi raczej o
    technologie budowlana i przepisy umozliwiajace (a wrecz okreslajace czas
    'zywotnosci') nakazanie rozbiorki. W tej kwestii jednak najlepszym bylaby
    wypowiedz specjalisty w dziedzinie prawa budowlanego.

    Wpominasz o wplywie wykupu mieszkan i ewentualnej ich odsprzedazy na
    sytuacje rynkowa. Tutaj w telewizji juz slyszalem wpowiedzi ze nie bedzie
    znacznego wplywu. Argumenty te same co wyzej.