  • Data: 2007-08-01 04:16:37
    Temat: Re: Wykup mieszkania - haczyk?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01.08.2007 Kit <k...@d...plwywal.to> napisał/a:
    > Wlasnie dlatego rozpaczalem watek, aby poruszyc temat w ktorym, przyznaje,
    > nie mam duzej wiedzy. Nie jestem prawnikiem, jednak z tego co czytam ro
    > chyba najgorszy scenariusz dla przewaznie mniej zamoznych ludzi,
    > decydujacych sie na wykup.

    Ta wasza argumentacja jest więcej niż odrobinę na pograniczu demagogii. MZ
    jest wystarczająco dużo czasu aby z taki mieszkaniem coś zrobić (sprzedać)
    jesli rzeczywiście zachodzą obawy, że zacznie się to za jakiś czas sypać.
    A jak ktos ma wątpliwości, czy już się nie sypie, to przecież przymusu
    wykupu nie ma - nikt z zewnątrz też takiego sypiacego się mieszkania nie
    kupi, więc i wykopanie lokatora w trybie szybkim nie zagraża.

    Mnie raczej ciekawi na ile ta cała sytuacja odbije się na całości rynku
    mieszkaniowego, ale to już nie temat na tę grupę.

    --
    Marcin