    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykonywanie obowiązków zawodowych podczas izolacji
    Date: Mon, 8 Nov 2021 09:47:58 +0100

    dyskusyjnych:6188ded9$0$540$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 08.11.2021 o 07:51, J.F pisze:

    >Nie jest zgodne. Co więcej akurat w przypadku izolacji prawo jest
    >raczej akurat zgodne z prawem (przynajmniej teraz, bo w lato to można
    >by się zastanawiać czy stan epidemii nie jest skutkiem niedopełnienia
    >obowiązków przez pinokia). Masz siedzieć w miejscu odbywania
    >izolacji.

    Rozszerzyc na samochod i pokoj w pracy ? :-)

> [...]
    >nie spotka to nie ma szansy. A jak spotka to pewnie "nie zauważy" bo
    >po co mu dodatkowa robota. Apki nie instalujesz, telefon może się
    >rozładować - dzielnicowy się dobija do drzwi a ty siedzisz na kiblu
    >albo w wanie. Żaden sąd tego nie klepnie, więc i kulson po prostu
    >wpisze, że cię widział w oknie, zamiast mieć potem setki papierów i
    >świadkowanie w sądzie. Przecież nic mu nie zrobią - w razie draki
    >widział kogoś w oknie skąd miał wiedzieć że to kto inny. Pamiętaj -
    >celem istnienia kulsona jest dotrwanie do emki bez zbędnego wysiłku i

    a ja bym go bezczelnie o zrobienie zakupow poprosil :-)

    >Pytanie czy mordowanie żydów nie było przypadkiem zgodne z prawem
    >lokalnym.

    Niemieckich - byc moze, ale nie, nie mieli takiej ustawy.
    Polskich, francuskich, czeskich, itp ... tez raczej nie, nawert jesli
    mordowali na terenie Rzeszy, tzn w Oswiecimiu/Auschwitz.

    Poza tym ludnosc cywilna krajow okupowanych podpada pod ochrone
    konwencji haskiej.

    Zrodla podaja pakt Briand-Kellog, ktory Niemcy podpisaly w 1928,
    ale tam kar nie bylo okreslonych
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pakt_Brianda-Kellogga

    >Tu ciężko odmówić ci trafnego spostrzeżenia.

    I teraz co - po wygranych wyborach wyrzucic trzech tzw sedziow TK, i
    jeszcze im kazac pieniadze zwrocic? :-)

    J.