  • Data: 2004-09-17 14:33:13
    Temat: Re: Wykonanie zlecenia i brak zaplaty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeeS" <P...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cie0qa$ihm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a co z podatkami ?
    > jeśli sprzedaż to faktura, VAT itd., czy w tym przypadku nie ?
    > jak to się dokumentuje ?

    Jezus, Maria!!!! Taż Ty jesteś księgową podobno i biuro rachunkowe
    prowadzisz! To mnie glinę o to pytasz? Ty księgujesz normalnie, jak
    zapłaconą fakturę. Te 10%, to twoja strata. Ten pośrednik księguje jak zakup
    wierzytelności i później kompensuje. 10% to jest jego zysk.

    > a co z tym nakazem płatniczym, jak to się załatwia ?

    Pisze się na odpowiednim formularzu wniosek do sądu. Poszukaj na stronach
    Min. Sprawiedliwości, bo tam widziałem formularze. Poziom trudności
    porównywalny z PIT-m.