  • Data: 2004-09-13 06:47:48
    Temat: Re: Wykonanie zlecenia i brak zaplaty
    Od: "PeeS" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kodeks karny to definiuje. Prawdę mówiąc musisz mu wydać niemal wszystko.

    W takim razie chyba jednak dołożę do interesu.
    Nie dość, że w takim razie klient na pewno nie zapłaci, to podatek i VAT od
    tego "przychodu" musiałem zapłacić.
    Odzyskanie pieniędzy nie jest takie proste, kilka razy próbowałem, ale tylko
    wzbogaciłem komornika, który z tego co wiem palcem nie kiwnął.

    Pozdrawiam
    PeeS