    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykluczenie członka spółdzielni
    Date: Tue, 19 Jan 2010 14:14:50 -0600

    Tadek wrote:
    > Cz je?li dosta?em od matki notarialnie mieszkanie w?asno?ciowe spó?dzielcze
    > w ktorym ona nadal jest zameldowana to wi??e sie to z wykluczeniem matki ze
    > spó?dzielni. W spó?dzielni twierdza, ze matka zostanie wykluczona tytulu
    > zmiany prawa w?asno?ci mieszkania a teraz ja mam sie starac o cz?onkostwo.

    Nie musisz sie starać. Nie ma obowiązku być członkiem spółdzielni.
    Bedziesz właścicielem prawa do mieszkania, ale członkiem być nie musisz.
    Czy sie to opłaca czy nie to inna sprawa.
    Ponieważ matka nie posiada już mieszkania to nie może (a może moze?) być
    członkiem. W każdym razie jej to do szcześcia teraz niepotrzebne.
    To twoje prawo do mieszkanie i ty podejmujesz decyzje czy chcesz byc
    czlonkiem spoldzielni czy nie.