  • Data: 2010-01-19 21:07:55
    Temat: Re: Wykluczenie członka spółdzielni
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Nie musisz sie starać. Nie ma obowiązku być członkiem spółdzielni.
    > Bedziesz właścicielem prawa do mieszkania, ale członkiem być nie musisz.
    > Czy sie to opłaca czy nie to inna sprawa.

    Zalezy na przyklad od tego, czy spoldzielnia prowadzi jakas dzialanosc
    obciazajaca kosztami czlonkow oraz, czy prowadzi dzialalnosc (np.
    wynajem lokali), z ktorej zyski czerpia tylko czlonkowie.

    No i czlonek moze miec wplyw na rzadzenie spoldzielnia, a nieczlonek
    nie.

    > Ponieważ matka nie posiada już mieszkania to nie może (a może moze?)

    Nie moze...

    > być członkiem. W każdym razie jej to do szcześcia teraz niepotrzebne.
    > To twoje prawo do mieszkanie i ty podejmujesz decyzje czy chcesz byc
    > czlonkiem spoldzielni czy nie.

    Nie podoba mi sie tylko okreslenie "starac sie" - sugeruje, ze jakies
    widzimisie spoldzielni moze zadecydowac na tak lub nie.

    MJ