  • Data: 2009-01-25 19:57:50
    Temat: Re: Wydruk potwierdzenia przelewu bankowego
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Sty, 20:50, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomościnews:25012009.63D8C593@budzik61.poznan.pl.
    ..

    > W dziekanacie nie przyjmują? Zmień uczelnię. Na politechnice białostockiej bez
    > problemów przyjmują.

    A ja mam upierdliwa nature i nie nosze przelewow. Oduczylem juz swoja
    SM i swoj sekretariat na uczelni. Wazne jest to czy zaplacilem - nie
    mam ochoty zwlaniac sie z roboty i smigac do Pani pracujacej od 9 do
    15 przez pol miasta tylko po to zeby pokazac jej wydruk - tymbardziej,
    ze sama jest w stanie taki sobie zrobic.

    Ostatnio spoldzielnia przeslala mi jakas oplate i kazali zaplacic.
    Jako ze oplata nalezna to zaplacilem. Napisali tez zeby potwierdzenie
    przytargac im do biura - zadzwonilem i powiedzialem, zeby mnie w nos
    pocalowali, jak chca niech mnie pozwa ;-)