  • Data: 2005-07-01 18:48:46
    Temat: Re: Wychowanie przez pracę
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:da421l$2nq$1@nemesis.news.tpi.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Mam podobne podejrzenia. Odmowa wydania świadectwa pachnie mi po prostu
    > postępowaniem z art. 231 kk. Teraz uczniowie mogą dochodzić
    > wynagrodzenia za swoja pracę, bo przecież z niczego nie wynika, by mieli
    > darmowo sprzątać szkołę. Za to pieniądze biorą przecież sprzątaczki.
    > Ciekawe, czy ktoś złoży zawiadomienie o przestępstwie. Bo podejrzewam,
    > ze z urzędu tego nikt nie wszcznie.
    Jeśli cała ta sprawa to w ogóle prawda, to pewnie przynajmniej postępowanie
    dyscyplinarne za umyślne naruszenie przepisu rozp. w sprawie wydawania
    świadectw (Dz. U. Nr 58, poz. 504) §1 pkt 7.
    Poza tym nie któryś z uczniów zrobi sobie lub komuś krzywdę podczas tych
    prac. Ten dyro to dureń albo maniak jakiś. Tak czy inaczej - samobójca. Oby
    szybko skończył.

    Jotte