  • Data: 2010-11-23 13:38:05
    Temat: Re: Wybory - ktos glosowal za mnie.
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22-11-2010 15:30, Maddy rzecze:

    > A tak albo nie wie, albo ten ktoś nie jest powszechni uwazany za osobę
    > szczególnie mądrą i koledze głupio się na taki "autorytet" powoływać.

    Niektórzy nie uważają wypowiedzi za mądrą, bo wypowiedział ją
    "autorytet", ale ze względu na sensowną (mądrą, głęboką) treść.
    Ciekawe, prawda? I wtedy naprawdę nie muszą zaprzątać
    sobie głowy, kto akurat tę wypowiedź oryginalnie sformułował,
    żeby się na tej osoby "autorytet" powoływać...

    --
    Dominik (& kąpany)