  • Data: 2010-11-24 08:17:55
    Temat: Re: Wybory - ktos glosowal za mnie.
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dąbrowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    .Gdy zwróciłem na to uwagę, ktoś z komisji poradził mi
    abym wziął karty do głosowania, skreślił swoich kandydatów i karty
    wrzucił do urny a podpisywać już nie muszę. Oczywiście nie skorzystałem.

    Więc po co szedłeś na wybory??? Aby wykryć "oszustwo" (choć ja uważam, że to
    ktoś poniżej/powyżej na liście się pomylił i podpisał nie tam gdzie trzeba)
    czy aby oddać swój głos na swojego kandydata ( "z czego nie skorzystałeś") ?
    Skonsultuj to z lekarzem lub farmaceutą ;))