    From: "rafał balcerzak" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Współwłasność-prośba o pomoc.
    Date: Thu, 12 Jan 2006 23:47:39 +0000 (UTC)

    kam <#k...@w...pl#> napisał(a):

    > Idź do prawnika, bo udzielenie sensownej porady wymagałoby poznania
    > wielu szczegółów. Ale jeśli zdecydujesz się na sądowy dział spadku, to
    > poczekaj do marca, zapewne wpis w wysokości 500 zł będzie niższy od
    > obecnie obowiązującego liczonego od wartości.
    >
    > KGJak w takim razie mam postąpić by odwlec wprowadzenie się mojego brata
    do 1 marca? On chce się wprowadzić natychmiast a obecne koszta sprawy
    przerastają moje możliwości finansowe. Czy alternatywą byłoby założenie
    np.sprawy o zwrot kosztów poniesionych przez bądź co badź 15 lat od śmierci
    ojca, a w ogóle 26 lat mojego pobytu w tym miejscu.Część forumowiczów może
    sobie pomyśleć że to ja jestem tym "złym" w całej tej sprawie.By rozwiać
    wątpliwości: próbowałem się kilkukrotnie dogadać z bratem.Rok temu
    stwierdził , że załatwimy wszystko przez sąd bądź notarialnie.Przystałem na
    propozycję z zastrzeżeniem wyrównania moich kosztów.Kiedy jednak
    wyszykowałem resztę pomieszczeń, które on uważa za swoje praktycznie "pod
    klucz"on stwierdził że już spłata go nie interesuje natomiast chce się
    sprowadzić praktycznie natychmiast.Myślę że moje dociekania , jak tę sprawę
    przeprowadzić są jak najbardziej trafne.Jeśli dopuszczę do jego sprowadzenia
    się , jak udowodnię mu to , iż nie wyszykował ich sam?Bardzo proszę o pomoc
    i z góry dziękuję.Rafał.