    From: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wspolwlasnosc korytarza....
    Date: Wed, 20 Aug 2003 13:04:07 +0200

    Użytkownik "beny76" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bhchhn$1aj$1@news.onet.pl...

    > Uzytkownik "Blabla" <b...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Jezeli jest wlascicielem swojej piwnicy, to nie musi Ci wyrazac takiej
    > zgody.

    Tu nalezaloby zadac pytanie, czy istotnie jest zrobiony "fizyczny podzial".
    Moze tylko zajmuja obaj bracia lokale we WSPOLNYM DOMU.

    Jesli jest iona wspolwlasnosci i kazdy ma swoje i iest czesc wspolna, to
    tak.
    na inwestycje w czesci wspolnej wymagana jest zgoda wszystkich wlascicielo.

    Lecz patrzac od strony technicznej... Centralne Ogrzewanie
    mozna poprowadzic w swojej podlodze lub w scianach...
    koszty zwroca sie w postaci "ogrzewania stratami". Po co ogrzewac
    piwnice, skoro mozna podloge.
    przy odpowiednim piecu instalacje gazowa mozna wpoprowadzic
    prawdopodobnie wprost do pomieszczenia w ktorym bedzie "kociol".
    nowiczesne piece CO gazowe moga wisiec np w kuchni.

    Boguslaw