  • Data: 2008-04-05 17:19:05
    Temat: Re: Wpis do BIKu po latach, odmowa podania historii transakcji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M.Z." <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:0297.000000ae.47f78d2b@newsgate.onet.pl...
    > 1. No to statystycznie jak często bywa, że właściwe? 50%? 10%?
    > 2. Pochwal się procesem dedukcyjnym, który doprowadził cię do wniosku, że
    > zadłużeniu wiedziałem.
    > Nic tak mnie nie irytuje jak przyjęcie ad hoc założenia nazwane
    > wnioskami.

    Zakładając, że sam założyłeś rachunek bankowy, to nawet jeśli bank z
    jakiegoś powodu przez dłuższy czas nie udziela Ci żadnej informacji,
    należało by się od czasu do czasu zainteresować w nim, albo goi po prostu
    zamknąć. Chyba, ze o istnieniu rachunku nie wiedziałeś, to wyjaśnia
    faktycznie Twoje zdziwienie.