eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu › Re: "Woluntariat" odpłatny Karczewskiego (PiS) [Was: Kolejna osoba twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Woluntariat" odpłatny Karczewskiego (PiS) [Was: Kolejna osoba
    twierdzi, że wręczyła pieniądze T. Grodzkiemu]
    Date: Mon, 30 Dec 2019 17:36:12 +0100 (CET)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    .net...

    > Ale dlaczego niedopuszczalne ?

    Bo on tak twierdzi bez podania podstawy prawnej niewierny Tomaszu! :-)
    Że są takie interpretacje "prawników (politycznie) zainteresowanych stron"
    to jestem praktycznie pewny. Po coś w sądzie są oskarżyciel, obrońca i sędzia.

    Z wyjaśnień poniżej [A] wynika że sprawa jest oczywiście mętna, nie całkowicie
    oczywista czyli jakby co to po sądach by się kilka miesięcy tłukła (przynajmniej).
    Zaś opinia Kancelarii Senatu ma sporą wagę ale nie jest rozstrzygająca
    _prawnie_ (politycznie sytuacja jest "nieco" inna).

    [A] https://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/614
    833,karczewski-zarobki-dyzury-urlop-pieniadze-lamian
    ie-prawa.html

    --
    A. Filip