    From: MiReK <m...@D...poczta.fm>
    Subject: Re: Wolne od wad prawnych ? - dlugie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 23 May 2004 17:50:52 GMT

    sebol wrote:

    > wezwac na pismie do podania podstawy prawnej i przypomniec ze KPA
    > nakazuje załatwianie wszelkich spraw na piśmie wiec karczemne utarczki
    > cie nie interesują.

    Właśnie gdy sie upomniałem o odmowę na piśmie, to mi przyjęto wniosek o
    rejestracje. Teraz rozmawiałem z komornikiem ponownie i powiedział mi, że
    prześle pismo stwierdzające, że samochód nie jest przedmiotem żadnego
    zastawu, gdyż został sprzedany w trybie licytacji zgodnie z KPC i zgodnie z
    tym kodeksem samochód powinien zostać przyjęty do rejestracji jako nie
    mający wad prawnych i tak jakby był kupiony jako rzecz nowa. Nie znam się
    na prawie, ale chyba określa taką sprzedaż art. 879 KPC.

    Mirek.