  • Data: 2004-05-24 07:50:57
    Temat: Re: Wolne od wad prawnych ? - dlugie
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > powinieneś wystąpić z wnioskiem do Sądu rejestrowego o wykreślenie tego
    > samochodu z rejestru zastawów właśnie na podstawie rzeczonego pisma
    > komornika.

    Teraz już mam pojęcie o tym :)
    Gdy na samochodzie został ustanowiony zastaw, to jeszcze nie było ustawy o
    zastawach rejestrowych, więc on tam nie widnieje. Co mam potwierdzone na
    zaświadczeniu z Centralnego Biura Informacji o Zastawach Rejestrowych. Jest
    tylko adnotacja w wydziale komunikacji, że jest zastaw bankowy. A
    najśmieszniejszą sprawą jest to, że bank, który udzielał kredytu nie
    istnieje już od paru lat.

    Mirek.