  • Data: 2004-05-24 21:30:43
    Temat: Re: Wolne od wad prawnych ? - dlugie
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > Robert Tomasik wrote:
    > W tej sytuacji urzędnicy w Wydziale Komunikacji nie mają racji. Pismo od
    > komornika powinno wystarczyć.

    Wydaje mi się, że po prostu naraziłem się urzędnikowi, za moje nalegania o
    przyjęcie dokumentów lub jest to kolejny przykład niekompetencji urzędnika.
    Co ciekawe oni dalej się upierają przy swoim. Zostały mi jeszcze dwa dni
    rejestracji tymczasowej i w najgorszym wypadku samochód do garażu jako
    eksponat wystawowy na czas wojny z urzędem.

    > Szczególnie że zdaje się, że zastaw ten wygasł już wcześniej - art.50
    > ustawy o zastawie rejestrowym (..)

    Ciekawe.

    Mirek.