  • Data: 2007-11-13 22:38:10
    Temat: Re: Wolnastrona.pl
    Od: "Piotr Z." <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lis, 01:22, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Piotr Z." <P...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:1194545933.779745.135260@v23g2000prn.
    googlegroups.com...

    > A jakieś pytanie prawne? Bo co do samej zasady, to Twoje posty są SPAM-em.
    > Jeśli dalej będziesz wysyłał go na różne grupy, to nie zostanie nic, tylko
    > napisać maila do TP SA, z której korzystasz za pośrednictwem NEOSTRAY, by
    > zablokowali Ci dostęp do sieci. Przemyśl to i potraktuj jako odpowiedź na
    > niezadane przez Ciebie pytanie, czy wolno rozsyłać SPAM.
    dobrze, rzeczywiscie to spam, nie chcialem zeby to bylo tak odebrane,
    nie bylem wtedy trzezwy jak to wyslalem po grupach. Wzialem chyba 10mg
    Alprazolamu jak nagralem ten film i rozeslalem linka do niego w
    usenecie (ale to nie wazne bo nie usprawiedliwia mnie to). Wycofalem
    wszystkie swoje posty, i nie mam zamiaru juz wiecej tak promowac
    serwisu-bo to zadna promocja-robie sobie zla opinie i swojemu
    portalowi.
    jeszcze raz przepraszam