  • Data: 2002-08-22 08:29:49
    Temat: Re: Wojsko - odroczenie
    Od: "LK" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    artpen <g...@a...prv.pl>
    > Nic podobnego, wystarczą wizyty u psychologa, lekarza rodzinnego a później
    > zaświadczenie na komisji że się leczyłeś. Jak nie chcesz sobie zawracać
    tym
    > głowy możesz wszystko olać. Po jakimś czasie przyjedzie po Ciebie policja
    > odstawi do jednostki wojskowej (o ile jesteś po komisji) a tam możesz
    trochę
    > zaświrować np. nic nie jeść przez dwa tygodnie lub dłużej (tak, tak -
    > wytrzymasz?) lub do nikogo się nieodzywać itp

    Przyklad mojego kolegi ze szkoly sredniej.
    Przez caly okres podstawowki i szkoly sredniej przerazlwiie sie jakal. To
    znaczy - niemozliwe bylo nawiazanie z nim jakiegokolwiek normalnego kontaktu
    slownego.
    Gdy przeniesiono go do rezerwy, stal sie w pelni komunikatywnym
    czlowiekiem...
    Po jakaniu nie zostalo ani sladu.