  • Data: 2002-08-21 05:17:30
    Temat: Re: Wojsko - odroczenie
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > aby zdobyc takie zaswiadczenie nalezy niekiedy mocno dac w lape.
    > Mi chodzilo o darmowe unikniecie wojska, droga legalna i nie po trupach ;)

    Nic podobnego, wystarczą wizyty u psychologa, lekarza rodzinnego a później
    zaświadczenie na komisji że się leczyłeś. Jak nie chcesz sobie zawracać tym
    głowy możesz wszystko olać. Po jakimś czasie przyjedzie po Ciebie policja i
    odstawi do jednostki wojskowej (o ile jesteś po komisji) a tam możesz trochę
    zaświrować np. nic nie jeść przez dwa tygodnie lub dłużej (tak, tak -
    wytrzymasz?) lub do nikogo się nieodzywać itp.
    O ile dobrze pamiętam to do wojska musisz stawić się nie później niż tydzień
    po wyznaczonym terminie :)

    --
    pozdrawiam
    Artur