    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wojsko - odroczenie
    Date: Tue, 20 Aug 2002 21:24:02 +0200

    Użytkownik "Roman, Wa-wa" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ajqkv4$6ll$1@news.gazeta.pl...
    > Mam pytanko dla osob zorientowanych w temacie.
    > Dostalem wezwanie (w sierpniu 2002, zwykly list) do WKU w celu jak to
    > napisali 'uzupelnienia ewidencji'.
    > Moja sytuacja jest nastepujaca:
    > 1. We wrzesniu 2001 nie odebralem listu poleconego z WKU. Od tej pory nic
    nie
    > przyszlo az do dnia dzisiejszego.
    > 2. Jestem studentem zaocznych studiow doktoranckich (2 rok).
    > 3. Jestem zonaty (nie mam dzieci).
    > 4. Wiek 27 lat.
    > 5. Odroczony do 2000 roku - studia.
    > 6. Pracuje od 2 lat.

> [...]

    Mowa o Zarzadzeniu Ministra Obrony Narodowej nr 65 z dnia 15
    października 2001 r. Zgodnie z nim do rezerwy z dniem 9 listopada 2001
    zostali
    przeniesieni:

    "1. Poborowi urodzeni w latach 1977 - 1979 oraz starsi, pozostający w
    ewidencji wojskowych komendantów uzupełnień i przeznaczeni do odbycia
    zasadniczej służby wojskowej lub zasadniczej służby w obronie cywilnej,
    którzy:
    - posiadają na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny,
    - nie ukończyli szkoły podstawowej, lub ukończyli ją z co najmniej dwuletnim
    opóźnieniem, albo w szkole specjalnej,
    - zostali prawomocnie skazani za przestępstwo i wymierzono wobec nich karę
    pozbawienia wolności na czas dłuższy niż 3 lata i karę tą odbyli.
    2. POBOROWI, KTORZY DO DNIA WEJSCIA W ZYCIA ZARZADZENIA(czyli do 6 listopada
    2001 r.) STALI SIE ABSOLWENTAMI SZKOL WYZSZYCH i nie zostali powołani do
    odbycia przeszkolenia wojskowego"

    To oznacza, ze nie dotyczy Cie odroczenie, tylko przeniesienie do rezerwy.
    Swoja droga perfidnie Ci wtedy przyslali list we wrzesniu.
    Pozdrawiam,
    MArta Wieszczycka

    Pozdrawiam,
    MArta Wieszczycka