  • Data: 2011-06-15 06:24:13
    Temat: Re: Wody opadowe
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.06.2011 19:41, Ewaldi pisze:

    > Założyłem również wątek na pmb, ale się zakończył bez jednoznacznej porady.

    Słabo czytasz.

    [ciach]

    > czy mogę w poprzek wzgórza postawić _legalnie_ betonowy szczelny płot -
    > rodzaj zapory, zatrzymujący wodę przed moją działką - taka sugestia padła na
    > pmb.

    NIE!

    Ileż razy można? Nie dość, że na takie mury trzeba mieć pozwolenie, a
    wtedy pewnie sąsiad by protestował, to jeszcze prawo wodne się wścieknie
    i jak urzędnik sumienny to z urzędu ci odrzuci taką budowlę.

    Dostałeś prostą i tanią poradę - uwzględnić spływającą wodę planie
    zabudowy i ogrodu. Zwyczajnie kierować ją tak, żeby nie przeszkadzała
    (np. okresowo wysychające kamieniste strumyczko-ścieżki mogą być bardzo
    wdzięcznym dodatkiem do ogrodu).