  • Data: 2013-10-26 20:57:12
    Temat: Re: Wodomierze
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-26 19:17, animka pisze:

    > Tak, pewnie tą. Czy powinnam te plomby połamane na kawałki wyciągnąć
    > z kosza na śmieci i zachować? Nie pomyslałam o tym.

    Nie. One nie są ci do niczego potrzebne.

    > W dzisiejszych czasach w tym bloku każdy trzyma buzię na kłódkę,
    > albo raczej powiedzą, że muszą dopłacić, żeby nie pomyślano, że są
    > smoluchami. Zadzwoniłam teraz do dwóch koleżanek z bloku i jedna ma
    > do zapłacenia tyle co ja i takie same stare, duże, niebieskie
    > liczniki. Prawie jej w domu nie ma bo siedzi albo u swojej córki,
    > albo u byłego męża. Powiedziałam jej o tej wymianie.

    Musisz zrozumieć że SM jest dla lokatorów a nie lokatorzy dla SM.
    Ja bym napisał informacje i powiesił na bramie by ci lokatorzy
    zjednoczyli się którzy maja takie dopłaty. By SM uzasadniła te dopłaty.
    Dla czego 800 a nie 100 lub 1500zł
    Ale jeszcze raz powtarzam. Jeżeli SM obliczenia zrobiła na podstawie
    wodomierzy którym dawno skończyła się legalizacja, są na przegranej pozycji.
    Ja bym nie płacił i niech oddają sprawę do sądu.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm