  • Data: 2013-10-26 16:21:31
    Temat: Re: Wodomierze
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-26 09:16, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Legalizacja w żaden sposób nie wpływa na licznik (nie modyfikuje go). To
    > jest tylko sprawdzenie (fizyczne badanie), czy przepływ mieści się w
    > granicach błędu określonego przez producenta (czyli czy jest w danej
    > klasie pomiarowej).
    > Jeśli mieści się, to wystawiany jest kwitek, że licznik OK. Jeśli nie
    > mieści się, to licznik do wywalenia. Ewentualną korektę mechaniki
    > licznika może zrobić tylko producent, albo inna firma która weźmie na
    > siebie ciężar odpowiedzialności za modernizowany produkt. Generalnie
> [...]
    Wodomierze zabrała administracja (hydraulik) po wymianie na nowe (też
    nie wiem czy faktycznie nowe). Mam natłuczone na tych licznikach jak za
    jakieś 4 lata.
    Chodzi o to, że chcę sprawdzić czy one wadliwie nabijały.
    Jest jeszcze liczniki główne (mam numery na protokóle), w piwnicy do
    ciepłej i zimnej wody. Domyślam się, ze to te liczniki w piwnicy mi
    nabiły na moje liczniki.
    Czy to ktoś sprawdzi? Czy fo Federacji Konsumentów od razu pojechać?

    --
    animka