  • Data: 2009-02-01 23:15:29
    Temat: Re: Własna energia elektryczna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel pisze:

    > widzę że fizyka jest twoją piętą achillesową i jeszcze się wymądrzasz,
    > wiec jak będziesz zainteresowany to zajrzyj do kodeksu fizyki, paragraf
    > drógie prawo termodynamiki, punkt cykl Carnota i dowiesz sie ze
    > teoretyczna maksymalna sprawność silnika cieplnego wynosi (T1-T2)/T1
    > wiec jak sobie porachujesz dla T2=300K dla turbiny parowej i spalinowej
    > to ci wyjdą sprawności:

    [ciach reszta bredni]

    Szczylek-gargamelek właśnie miał lekcję fizyki (bo na pewno nie
    polskiego) i szpanuje...

    Szczylku głupi: teoretyczna sprawność cyklu pracy silnika cieplnego to
    abstrakcja - istnieje wyłącznie w teorii. Podobnie jak ciało doskonale
    czarne albo idealna próżna czy gaz doskonały.

    [ciach]

    > teraz ciekawi mnie skąd ty wziąłeś 30% dla silnika spalinowego i jaka

    Z wyników badań.

    > twoim zdaniem jest sprawnosć turbin parowych?:O)

    Nie moim zdaniem, tylko zdaniem fachowców i producentów - jest w okolicy
    50%, co jest wynikiem bardzo dobrym.

    > elektrotechnika też pięta, pewnie masz obie pięty achillesowe, bo pewnie
    > nie wiesz że jeśli zasilisz żródło rezystancyjnie to kVA=kW a dla
    > kosinusa fi na poziomie 95% kW=0.95kVA (pomijalna różnica:O)

    No tak, ty masz w domu same żarówki i żadnego innego odbiornika prądu -
    w szczególności zasilaczy impulsowych czy choćby zwykłej pralki z
    silnikiem elektrycznym.

    PS: *plonk* - z takim debilem jak ty to tylko psychiatra może
    dyskutować, bo jemu za to zapłacą.