    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Własna blokada?
    Date: Sun, 18 Nov 2007 21:14:56 +0100

    W wiadomości news:fhq1r0$5h1$3@news.onet.pl Tristan <n...@s...pl>
    pisze:

    > Przyznałeś się sam dwa listy wcześniej. ,,Woziłem klej na takie okazje''.
    > Gdybyś nie parkował na zakazach, to by nie było takich okazji, więc nie
    > pomyślałbyś nawet o wożeniu kleju.
    No proszę - jasnowidz wie o czym bym pomyślał, a o czym nie.
    Nie, chłopcze, nie. Z logiką kiepsko.
    Z tego, co napisałem wynika tylko tyle, że miałem zamiar zrobić sobie ubaw z
    założonej blokady. Nigdzie nie napisałem, że na moje koło, więc wniosek o
    _moim_ rzekomym złym parkowaniu jest głupawy.
    Nie oznacza to również, że bym to zrobił. Mógłbym się w ostatniej chwili
    zlitować.

    > Co więcej, woziłeś klej z zamiarem
    > niszczenia i oporu przeciwko służbom porządkowym ścigającym cię za
    > złamanie prawa.
    Skąd wiesz, że mnie? Kolejna konfabulacja?
    Kleisz, czy jak? ;)
    Mam też gaśnicę. Pomyśl, czy nie wożę jej z zamiarem stawienia czynnego
    oporu przeciwko funkcjonariuszom służb porządkowych ścigająch mnie za
    złamanie prawa.
    O cholera, ja co gorsza mam w aucie młotek i duży śrubokręt, teraz się
    zacznie...

    > Wiesz, nie sądź innych podług siebie. To, że Twoje problemy
    > alkoholowo-narkotykowe znane są publicznie, nie znaczy że inni również je
    > mają.
    Nie inni, tylko ty.
    Aha - zapomniałeś skonfabulować, że znanym jest publicznie także i to, iż
    dręczę zwierzęta, depczę trawniki i nabijam się z idiotów na newsach.

    A teraz będzie jasno: zakładanie blokad uważam za działanie chamskie zaś
    tępienie go za usprawiedliwione, a co najmniej zrozumiałe. Jeśli debilnie
    zaparkowany pojazd zagraża bezpieczeństwu, utrudnia innym korzystanie z
    czegoś itp. to należy go odholować na odległość wystarczającą do tego, aby
    ten stan ustał i ew. nałożyć mandat. Nie każde prawo jest mądre tylko
    dlatego, że je ustanowiono.
    Przykładów dziesiątki.

    --
    Jotte