eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWłaściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania. › Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
  • Data: 2012-08-01 11:07:07
    Temat: Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
    Od: SQLwiel <_...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-01 01:05, Robert Tomasik pisze:

    > Tak sie zastanawiam. Taka rurka od anteny, to pewnie jakieś 4 cm
    > kwadratowe ma. Nie wiem po ile tam u Wasz w Warszawie jest wynajmowany
    > metr dachu. Podobno drogo, no to niech bedzie 1.000 zł/miesiąc. No to mi
    > wychodzi cirkla 40 gr/miesiąc. 5 lat powiadasz? Na zdrowy rozsądek po
    > trzech sie przedawnia, ale niech bedzie i 5. No to daje o 24 zł. Ale
    > mamy jeszcze odsetki. 5 lat po te 20%, ale przez pół, bo liniowo terminy
    > nam spadają. 36 zł. No i 300%. Ja Cię, 100 zł nam wyszło. Sądzę, że
    > pytający poszedł się powiesić ze strachu.
    >
    > A coś w temacie klucza potrafisz napisać?

    Naprawdę, nie patrz(cie) na to w ten sposób.
    (Zarządzam wspólnotą od 7 lat i mam trochę doświadczeń)
    Nie można byle-łajzom pozwolić plątać się po dachu.
    Poszycie (papę czy opierzenia) łatwo uszkodzić. Butem, czy upuszczonym
    narzędziem. Taka dziura nawet może być trudna do wykrycia, a przeciek
    może pojawić się 5m od tego miejsca. (Pokrycie jest zazwyczaj
    wielowarstwowe).
    Jeśli antena była przed powstaniem Wspólnoty - to Wspólnota przyjęła
    budynek w stanie "takim, w jakim jest" i musi tę antenę zaakceptować.
    Na "mojej" wspólnocie żadne anteny na dachu nie staną. Negocjowaliśmy z
    "Play"em ich anteny, mogliśmy za to dostać 2k miesięcznie, ale durny
    motłoch się nie zgodził (bo "promieniowanie") i anten nie ma.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Sqlwiel.