eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWłaściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania. › Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
  • Data: 2012-08-02 14:14:44
    Temat: Re: Właściciel mieszkania chce poprawić antenę na dachu - firma zarządzająca zabrania.
    Od: "Aha...." <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-02 12:55, Marek 'Qrczak' Potocki pisze:

    > Mało tego. Promieniowanie w odległości paru metrów od masztu jest
    > praktycznie równe tłu naturalnemu.
    >
    > Wszelkie badania środowiska pod kątem promieniowania elektormagnetycznego
    > to pic na wodę jest. Z tego co wiem na terenie całej Polski, od czasu kiedy
    > się te pomiary prowadzi (a to już ładnych parę latek), w miejscach
    > ogólnodostępnych nie stwierdzono ani jednego przypadku przekroczenia norm.

    Ty jestes nastepnym glupim chujem, na stacjach bazowych czesto wisza
    anteny kierunkowe takie miseczki po 240cm i na nich sa specjalne
    nakljeki o tym zeby nie wkladac glowy przed antene podlaczona do
    nadajnika bo ci qrwa siatkowka sie otklei jak wielu zolnierzom ktorzy
    pracowali na radioliniach. Ale o tym takie glupie chuje jak ty nie
    wiedza bo skad maja wiedziec jak w dupie byli i gowno widzieli.

    Sila sygnalu z takowej kierunkowej to kilkaset WAT czesto wykierowane na
    okoliczne okna przez kilkanascie lat rozne cuda sie przytrafiaja
    pacjentom takiej anteny.