  • Data: 2013-09-04 09:40:43
    Temat: Re: Włamanie na konto bankowe internetowe.
    Od: Paweł <pawelpmalpa@o2kropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-03 21:33, Bożydar pisze:

    > Chyba każdy bank informuje klienta na podstronach typu 'bezpieczeństwo'
    > o tym, że tego typu ataki mogą mieć miejsce i że nie należy nic
    > instalować na telefonach itp.
    >
    > ZBP podawał tego typu komunikaty, CERT o tym informował, banki o tym
    > trąbią na lewo i prawo. W mediach były informacje.
    >
    > http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktual
    nosci

    > B.

    Nie chyba tylko na pewno już to przerabiałem kilka razy szkoda , że
    dopiero teraz... Bank mi wysyła wiadomości tylko typu : dostep do konta
    będzie niedostepny od godz. 00:00 do 06:00 z powodu modernizacji czy
    cuś. Zawsze czytam te wiadomosci ale ze jest nowy wirus to już nie wyślą
    do ludzi info... Bo wyjdzie ze tak nie do końca jest z tym bezpiecznie.