  • Data: 2007-12-18 09:47:11
    Temat: Re: Wlamanie do domu
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote
    > Tak samo wg. mnie kuriozalnym jest wymaganie tabliczki "uwaga pies" czy
    > cos w tym stylu. Dlaczego to ja, wlasciciel mam sie tlumaczyc co mam na
    > podworku? Moze jest pies, moze 2, moze nie ma, chcesz? sprawdz.

    Dlaczego masz się "tłumaczyć"!? A co, żyjesz na pustyni?!
    Kuriozalnym dla mnie jest jak za płotem lata jakieś bydle, że nie można
    przejść chodnikiem spokojnie, tylko trzeba się od płotu oddalać, bo bydle
    rzuca się na owy płot. A jakby tak jakieś dziecko czy ktoś o ten płot się
    oparł, i sracił przez odgryzienie palca!!?? Czy nie dopuszczasz do głowy,
    sytucji, że czasem ktoś może chcieć np. dostarczyć Ci paczkę, albo zapytać o
    coś, odczytać liczniki itd...?! Też ma wejść i sprawdzić co jest za płotem?!
    A dwa, że taka tabliczka, częściowo odstrasza złodziei, więc ma tez dobre
    skutki dla właściciela.
    Dla mnie największym kuriozum jest jak ktoś stawia tabliczkę ,,uwaga zły
    pies", ale nie ma dzwonka, domofonu itd. Co w takim razie ma zrobić ktoś kto
    ma jakąś sprawę do domowników?!